понеділок, 27 лютого 2023 р.

Група "Здоров'я" для дорослих у бібліотеці

 

Розпочався 2023 рік. Разом з цим розпочинає свою роботу група «Здоров’я» для дорослих.

9 січня пройшло чергове заняття групи «Здоров’я», створеного на базі Зміївської публічної бібліотеки.

Керівник групи розповіла про важливість правильного харчування, фізичної активності та значення психологічного здоров'я. А ще говорили  про те, як харчування впливає на наш організм. Адже правильно підібраний раціон допомагає краще мислити та запам’ятовувати, дає сили на спорт і навіть впливає на настрій.

Не забувайте,  також, пити воду! Вона потрібна кожному з нас не менше, ніж їжа. Звертайте увагу і на кількість води, випитої за день, і на її якість.

Якщо ви хочете дізнатися про своє здоров’я  більше - запрошуємо на заняття групи «Здоров’я».

Заняття тут проводяться кожного понеділка з 10:00 до 12:00.



Немає коментарів:

Дописати коментар

День Соборності України

День Соборності України – це свято, яке щорічно святкують 22 січня. До цієї урочистої події Зідьківська селищна бібліотека-філія підготувал...